Pallets. Opzetranden. Etcetera.

welkom bij 123pallets.nl

Meestgestelde vragen

Aanvragen login en password

Kan ik een nieuwe account aanmaken?

U kunt op 123pallets.nl een account aanmaken. U ontvangt dan een persoonlijk login en password. Er zijn twee manieren om een account aan te maken.

Optie 1. U navigeert naar "mijn account" (homepage rechts bovenin). Als nieuwe klant selecteert u de optie rechts: Account aanmaken. Vul de gevraagde gegevens in.

Optie 2: Tijdens het bestelproces kiest u de optie: account aanmaken.



Login of password vergeten

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuwe?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u zelf een nieuw password aanmaken. Klik op de link password vergeten. Vul uw login (let op hoofdletters en kleine letters!) en e-mailadres in. In het volgende scherm wordt de vraag getoond, die u bij uw aanmelding heeft opgegeven. Beantwoord de vraag, en vul een nieuw password in.

Weet u het antwoord op uw vraag die u destijds heeft ingevuld niet meer? Lees bij de volgende vraag wat u kunt doen om weer in te kunnen loggen.


Ik ben mijn login en password vergeten. Hoe krijg ik nieuwe?

Indien u uw login en uw password niet meer weet, klik dan op de optie: password vergeten? Na invullen van uw email adres sturen we u een nieuw password toe.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn u graag van dienst.

Klantenservice
E-mail: service@123pallets.nl
Tel: +31 30 7600520


Aandachtspunten bij inloggen

Inloggen lukt me niet goed. Help?

Let bij het invullen van uw  password en/of login op het gebruik van kleine- en hoofdletters. Een andere veel voorkomende vergissing is het onderscheid tussen de kleine letter "I" en de hoofdletter "I" of de letter "O" en het cijfer "0".

Als u om wat voor reden dan ook problemen blijft ondervinden met het inloggen, stuur dan een e-mail naar service@123pallets.nl met vermelding van onderstaande gegevens:

  • Onderwerp: Probleem webshop toegang
  • Uw voor- en achternaam
  • Uw e-mailadres
  • Uw bedrijfsnaam en adresgegevens van uw bedrijf
  • Uw klantnummer bij 123pallets.nl (indien bekend)

Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling. U ontvangt een spoedige reactie per e-mail. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling. Zij zijn u graag van dienst.

Klantenservice
E-mail: service@123pallets.nl
Tel: +31 30 7600520

 


 

Kan ik mijn login en/of wachtwoord wijzigen?

U kunt zowel uw login als uw wachtwoord wijzigen.

Instructies

  • Login met uw huidige login en uw password.
  • Klik op 'Mijn account', rechtsboven op de pagina. Bij 'Mijn persoonlijke gegevens' vindt u de optie 'password wijzigen'. Vul eerst uw huidige password in.
  • In het volgende scherm kunt u uw nieuwe login en/of uw nieuwe password invullen. Voor het password kunt u zowel letters als cijfers gebruiken.
  • Bewaar de nieuwe inloggegevens op een veilige plek. De eerstvolgende keer dat u inlogt, kunt u direct met deze nieuwe gegevens inloggen op uw 123pallets.nl-account.


Veilig betalen

Is mijn online betaling veilig?

Uw online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in deze webshop mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van uw transactie. ICEPAY is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.

Kijk op de website van ICEPAY voor meer informatie over online betalingen via ICEPAY.

 


Waarom staat er 'ICEPAY BV / Stichting Escrow ICEPAY' op mijn bankafschrift?

ICEPAY zorgt ervoor dat uw betaling terechtkomt bij de webshop waar u uw bestelling heeft geplaatst. ICEPAY is de eerste partij die uw betaling verwerkt en daarom staat er ICEPAY BV of Stichting Escrow ICEPAY op uw afschrift.

Escrow staat voor derdengelden. Derdengelden zijn geldsommen van klanten van ICEPAY. Deze geldsommen worden beheerd door Stichting Escrow ICEPAY op grond van de functie van ICEPAY als Payment Service Provider. Deze werkwijze komt voort uit strenge regelgeving en controle op de activiteiten van ICEPAY (en andere PSP’s) vanuit o.a. de Nederlansche Bank.

Het werken met een Stichting derdengelden heeft 2 belangrijke redenen:

  • Derdengelden mogen niet worden gebruikt voor anderen doeleinden.
  • In het geval van een failissement, vallen de derdengelden buiten dit failissement.

 


Hoe werkt online betalen via ICEPAY?

U heeft uw bestelling gedaan in de webshop van één van de webwinkeliers die gebruik maakt van ICEPAY. De online betaling die u aan deze webshop heeft gedaan, wordt afgehandeld door ICEPAY BV Dit betekent dat ICEPAY ervoor zorgt dat uw online betaling wordt overgemaakt naar de rekening van de webshop waar u iets heeft besteld. U kunt dit vergelijken met de activiteiten die een bank verricht om te zorgen dat een betaling van de ene rekening naar de andere wordt overgemaakt.

 


Is mijn betaling ontvangen door ICEPAY?

Voor vragen over de status van uw online betalingen kunt u zich richten tot 123pallets.